Sivut

sunnuntai 5. heinäkuuta 2015

Kierrätystavaratalosta terve!

Vaikka yleensä olen aika järjestyksen ihminen (myös kaapeissa), niin hyvin usein mun vaatekaappi on kuin oksennus. Ehkäpä tämä liittyy siihen, että vaikka rakastan puhtaan, ulkona kuivatun pyykin tuoksua, VIHAAN niiden rättien viikaamista ja kaappiin laittoa.

No. Eilen mää siivosin. Meillä satoi vettä vaikka etelässä kuulemma oli ihan helle. 

Siivosin, koska Eskurin Isäntä väitti, että mun ei tartte haalata kotiin enää yhtään ryijyä mistään vaihtopäiviltä tmv.

Ehkäpä hän on oikeassa... monta vaatetta tuli vastaan, jonka olemassa oloa en ollut muistanutkaan!

Ja lisää valmistuu.... nämä housut tulivat mulle jostain. En ees muista että mistä. Housujen malli oli jotenki omituinen. Väristä tykkään tosi paljon ja niimpä nämä on venyneet tuolla tuunaamolla jo hyvän aikaa. Keväällä luin jostain uutisen, että omituiset farkkuhameet on nyt IN. Tässä mun luomus. 5 minuutin hame.


Tuli muuten vaatekaappeja siivoillessa semmonenkin AHAA, että kirppiksiltä löytyy oikeasti tosi paljon kaikkea, kun vaan jaksaa tonkia... kaikki nämäkin. Osa tuunauksen kautta ja osa suoraan käyttöön. 


1 kommentti: